Poradnik networkingu

Kodeks etyczny członka klubu

Zawsze udzielam prawdziwych, rzetelnych i uczciwych informacji moim klientom.

  1. Na umówione spotkanie przychodzę punktualnie. (Gdy wiem, że się spóźnię lub nie mogę przyjść, zawsze dzwonię i uprzedzam o tym rozmówcę)
  2. Odpisuję na e-mail'e nie później niż 2 dni po ich otrzymaniu.
  3. Odbieram telefony i oddzwaniam, gdy nie mogłam/em wcześniej odebrać.
  4. Rzetelnie wypełniam i aktualizuję profil na stronie klubu.
  5. Aktywnie uczestniczę w spotkaniach networkingowych połączonych z integracją
  6. Rekomenduję firmy, z których usług korzystam.
  7. Sytuacje konfliktowe z firmami członkowskimi klubu rozwiązuję polubownie korzystając z mediacji organizatorów projektu.
  8. Dbam o swoich pracowników, aby byli zmotywowani, doceniani i zadowoleni ze współpracy z moją firmą.
  9. Informuję znajomych o korzyściach płynących ze współpracy z Polish Business Club.