Relacje ze spotkań

Sławomir Stańczuk o networkingu na spotkaniu partnerów ŚTP

Sławomir Stańczuk o networkingu na spotkaniu partnerów ŚTP

Partnerzy Światowego Tygodnia Przedsiębiorczości wysłuchali prelekcji dotyczącej organizacji wydarzeń networkingowych oraz o korzyściach płynących z poszerzania swojej sieci kontaktów biznesowych!

7 kwietnia w warszawskiej Yerbaciarni TERERE spotkali się przedsiębiorcy wspierający ideę szerzenia przedsiębiorczości w Polsce. Prezes Zarządu Polish Business Club został zaproszony jako prelegent, aby podzielił się z uczestnikami spotkania swoją wiedzą i doświadczeniem networkingowym.

Organizacja spotkań networkingowych nie należy do najłatwiejszych, natomiast może przynieść wiele korzyści każdej uczestniczącej stronie. Rola organizatora, czy uczestnika są tak samo ważne, bo cel jest przede wszystkim jeden: wizytówka! To o nią chodzi w networkingu. Często trudno jest ją zdobyć, a czasami rozdawana jest jak “ulotka”. Każdy powinien pamietać, że spotkanie networkingowe, to czas na biznes przede wszystkim.

Podstawą jest określenie sobie celu przed spotkaniem. Każdy powinien zadać sobie kluczowe pytanie: po co tam idę? kogo chcę spotkać? kogo szukam i czego chcę? Z określonym schematem łatwiej wyselekcjonować ze zgromadzonych swoich potencjalnych klientów, czy innych którzy są w stanie pomnożyć Twój kapitał.

Networking to spotkanie biznesowe. Nikt nie jest w stanie poświęcić swojego czasu na wypicie kawy w towarzystwie osób, których nie znamy. Na takie wydarzenia przychodzimy przygotowani z konkretnym celem. Przychodzimy po wizytówkę, która może nas uczynić w przyszłości "milionerem".

Jak skutecznie zorganizować spotkanie networkingowe? Jakie są zasady? Jak gromadzić i katalogować zebrane kontakty? Co zrobić, żeby wizytówka, którą otrzymaliśmy od potencjalnego klienta zrobiła z nas milionera?

My już znamy odpowiedzi na te i wiele innych pytań, które padły podczas spotkania. Jeśli też chcesz je znać - przyjdź na najbliższe spotkanie East Business Club w Warszawie!