Zawsze udzielam prawdziwych, rzetelnych i uczciwych informacji moim klientom.
- Na umówione spotkanie przychodzę punktualnie. (Gdy wiem, że się spóźnię lub nie mogę przyjść, zawsze dzwonię i uprzedzam o tym rozmówcę)
- Odpisuję na e-mail'e nie później niż 2 dni po ich otrzymaniu.
- Odbieram telefony i oddzwaniam, gdy nie mogłam/em wcześniej odebrać.
- Rzetelnie wypełniam i aktualizuję profil na stronie klubu.
- Aktywnie uczestniczę w spotkaniach networkingowych połączonych z integracją
- Rekomenduję firmy, z których usług korzystam.
- Sytuacje konfliktowe z firmami członkowskimi klubu rozwiązuję polubownie korzystając z mediacji organizatorów projektu.
- Dbam o swoich pracowników, aby byli zmotywowani, doceniani i zadowoleni ze współpracy z moją firmą.
- Informuję znajomych o korzyściach płynących ze współpracy z Polish Business Club.