Kultura i biznes

Kancelaria Brandingowa GoodName Partnerem Polish Business Club

Kancelaria Brandingowa GoodName Partnerem Polish Business Club!

Wielu przedsiębiorców wie, że budowanie swojej firmy to niełatwe zadanie. Każdemu zależy na tym, aby jego brand był jak najbardziej rozpoznawalny na rynku, a biznes prosperował bez zarzutów. Wielu też skupia się przede wszystkim na dochodach firmy, a zapomina lub wręcz nie wie o kluczowej dla sprawy kwestii – własności marki.

Dlaczego?

Firma to nie marka. Nawet najlepsza marketingowo nazwa nic nie znaczy bez certyfikatów własności. Co z tego, że walczysz o rozwój marki, skoro możesz nie mieć do niej praw.

Dlatego też Polish Business Club zaprosił do współpracy pierwszą w Polsce Kancelarię Brandingową GoodName. Stawiamy podstawowe pytania – czy Twoja marka jest twoja? Czy firma, która jest formą twojej przedsiębiorczości, wyrazem twojej aktywności i odpowiedzialności ma właściwą ochronę, o którą zadbałeś? Czy otworzyłeś sobie możliwości osiągania korzyści finansowych, podatkowych i strategicznych?
Obrona jako ochrona jest podstawą istnienia, do ataku i rozwoju niezbędne są siły specjalne. Marka jest taką siłą. Pod warunkiem, że jesteś jej właścicielem i potrafisz tą własnością zarządzać. Jeśli zlekceważysz ten aspekt, może cię to wiele kosztować. W ekstremalnych sytuacjach włącznie z zamknięciem dobrze prosperującej działalności.

Jak?

GoodName łączy trzy strategiczne obszary niezbędne w każdym biznesie: marketing, prawo i finanse. Pokazuje jak stać się właścicielem swojej marki, jak chronić się przed konkurencją, fiskusem, upadłością, jak zapewnić bezpieczeństwo wydatków marketingowych, jak zachować płynność finansową w kryzysie, jak wykorzystać ulgi podatkowe i dochód bez ZUS. Omawia efekt tarczy podatkowej dzięki amortyzacji, aport bilansowy i licencję zamiast dywidendy. Z niewidzialnej marki tworzy podmiot sukcesji biznesu. Każda firma ma nazwę. Swoje nazwy mają też produkty i usługi. Słowa w biznesie i marketingu mają znaczenie. Mogą mieć też wymierną wartość finansową. Audyt Kancelarii Brandingowej wskazuje na nieodkryte dotąd możliwości licencyjne i bilansowe wykorzystywanych przez firmę słów. Nadaje im rangę własności intelektualnej, która jako wartości niematerialne i prawne podnosi aktywa.

Co zyskujesz?

Będąc członkiem klubu masz dostęp do konsultacji i korzystania z usług Kancelarii. Są to jedyne w Polsce, autorskie rozwiązania dające nową perspektywę na biznes, niezależnie od jego skali i historii. Celem Polish Business Club jest tworzenie płaszczyzn ułatwiających prowadzenie działalności gospodarczej i przedsięwzięć biznesowych w naszym kraju. Dzięki partnerstwu GoodName umożliwiamy budowanie wartości opartej na marce. Punktem wyjścia jest jej własność i wiedza jak ją wykorzystać. Budując markę zawsze zbudujesz firmę. Odwrotnie, niekoniecznie.